Saturday, March 21, 2009

Toys Story

ehem..ehem..ehem...nok kater budok2 umor tua doh. nok kater tua tapi perangai kadang2 mcm budok2. hok aner ser paling tepat nok gamborkan diri aku ni.

well, nilah koleksi toy yg ada dlm simpanan aku. kalu nok kire banyok lagi hok ada sebelum ni tapi aku jual doh separuh. tak dok tempat nok simpan. lepah ni kene cari robok kaca hok besor pulok. boleh ah muat belaker koleksi toy aku tuh.. kalu kire belaker, tamboh tolok darab bahagi bundarkan genapkan, aku perabih dekat2 3 ribu doh semata2 nok beli toy2 ni. nok wat ganer, mase kecik dulu mane ade chance nok beli sumer ni. biler besor jalor, keje sediri, gaji sediri baru aku boleh beli..

.

kepada ibu bapa, elokkan anak anda dari mempunyai minat seperti aku ni. kalu dok, botok ah paler tiap2 bulan nok beli toy ke anok2. kalu setakat 10-40 riyal tuh dok beraser sgt. kan tetiber jer anok suruh beli toy hok rege ratuh2 riyal, mapuh cokeng gitu jer..

ni pulok..jam baru aku ler..huhuhu. melayang ah gok gaji aku utk seminggu semata2 nok beli jam nih. well, alah membeli menang memakai. kerana casio edifice, gaji seminggu sanggup ku korbankan.. kuang kuang kuang

lepah ni plan aku nok beli bola bowling pulok. survey doh kat kedai mareng..ader ah hok kenang ser. bola jenih hammer venom. melayang pulok 380 riyal minggu depang... huwaaaa

ader dok petua mcm maner nok hilangkan sikap boros aku ni. pitih dok rajing lekat dlm bank. raser gatal tangan sokmo nok kosek. tolong wesss....

...

4 comments:

SUZIE APAI said...

lawo bowlingball tu...beli je la. ahaksss

byk cara la nk save duit... beli umah, wajib byr bulan2kan...ader la harta bernilai..

laki aku dulu, sebuk koleksi keta menan hotwheels tu, bila dpt ank, habis kebabooo sumer..nasib muroh!

Mata Hati said...

tu ah..pitih byk abih tah ke lain. lepah ni nok start sipang pitih ah pulok.

dapat ke aku tahan godaan nafsu?huhuhu

De' Sal said...

Toksei wi boroh sene jah,wak utang banyak beli keta,umah,beli ore ko...bila banyak kena potong tu, taulah nak jimat, betul tak.....hi hi

Mata Hati said...

huhuhu..nanti kawe try