Sunday, July 26, 2009

Friendship

friendship..suatu ketika dulu aku tak hargai erti persahabatan. biarkan dia keseorangan tanpa sahabat utk mengadu. biarkan dia menangis seorang diri kat airport kerana tekanan kerja dan org sekeliling. biarkan dia rasa terasing. dimana aku ketika itu? aku hanyut dlm hiburan dunia.....

entahlah..kenapa baru sekarang baru aku tahu pasal ni. kenapa baru sekarang aku tahu apa yg terjadi pada dia setelah aku abaikan dia, jadikan dia tunggul kayu kat pejabat. berikanlah kesempatan sekali lagi utk aku tunaikan janji yg aku lafazkan dulu. agar dpt aku perbetulkan kesilapan, mengembirakan kembali hatinya yg semakin dingin terhadap aku.

kpd yang sudi, doakanlah agar aku dapat menyatukan kembali ikatan persahabatan kami. aku berharap agar terbuka kembali pintu hatinya untuk menerima aku sebagai seorang kawan. best friend..

p/s: lately, i'm too emotional. semuanya krn seorang best friend yg aku abaikan sejak 3 tahun lepas. kalau ada yg meluat dgn entry aku ni, jgn ler baca ek..

No comments: