Saturday, July 11, 2009

Planning Bulan 7

ermm..2-3 hari ni duk mikir amender yg buat aku tetibe rase hilang something. puah mikir, last2 baru ah aku tahu jawapannya.. forget it..

bln julai ni ader pulok barang aku nok beli. barang komputer ah hok aku utamakan. well, ni ler hok aku nok beli kali ni. harap2 terbeli lah.. kalu dok, selagi dok beli selagi tu lah aku jadi duk meleleh air liur depang komputer.. kerah cokeng pulok lagu ni..

oppsss..ader yg request nok tgk guane peseng komputer aku nih.. tunggu ah, kalu rajin aku tepek gambor komputer aku sining

1. cooler master storm scout - 285 riyal pitih terbang

2. vantec ion2+ 620w - 195 riyal pitih terbang


3. xigmatek red scorpion - 130 riyal pitih terbang

4. cooler master red led silent fan 120mm - 25 riyal pitih terbang

kiraan matematik, + sume bende hok nok dibeli tu = mapuh 635 riyal...jengg

2 comments:

e.l.i.z.@ said...

oloh beli jah...xyoh mikir panjang² ekkekkeke yg penting biar hati puas ;P

Unknown said...

E.L.I.Z.A - yup...mesti beli, must buy

Rantong - salam ziarah jugak