Monday, April 27, 2009

3 Days

.

mareng masuk opis, terase berserabut sgt paler aku nih. tension pun ader, boring pun ader. so, after siapkan keje2 aku, aku decide amik cuti 3 hari start hari ni sapa luse.. kalu ikutkan ati nok lanjut sapa ri kamih tapi kan ari kamih tu semua staf kene anto claim bulanan. rugi ah kalu lambat anto, lambat ah buleh claim..huhuhu

.

kalu ikutkan rekod, doh 3 tahung 4 bulan aku dok amik cuti bergaji. kali ni pong same gok. ntah ler, aku pun dok tahu sbb per aku dok minat sgt nok amik cuti bergaji. maybe sbb nok cover hari2 bekerja yg pernoh aku pontengkan sebelom ni kot. or maybe sbb aku malah nok tulis perkataan cuti bergaji dlm borang cuti. lerr..aku maner penoh isi borang cuti. maleh lerr.. se lagi maleh sgt nok masuk bilik bos anto borang cuti..

.

well, 3 hari ni aku nok buat sumer xtvt hok terlintah dlm paler aku ni. pi shopping, pi maing bowling, pi maing badminton, layan games puah2, wat kelanyak kat sepupu2 hok kecik2 tuwek tuh, surfing tenet puah2. so sebarang panggilan berkenaan hal2 keje tidok akan dilayang buat sementare waktu.

.

Ya-Haa!!

No comments: