Thursday, April 09, 2009

Kenangan Dulu-Dulu

pejang celek pejang celek..masuk bln april doh. wahhh!!! derah benor maser jalan. waser ang baru mareng masuk tahung 2009. april ni, ader 1 tarikh penting dlm idup aku. maser utk wish besday kat someone.. 

.

well, tu citer lain.. kali ni aku nok tepek gambor2 lame maser kecik2 dulu. banyok benornya gambor2 lamer ni dlm album tapi malah nok kobek. waser rohok nok scan sutir2.. apa tgk ajer ah gambor hok ader ni.. ader mase aku tepek hok lain pulok..

.

ni maser umor brp bulan dok ahu ah. waser ang ader ah dlm 3-4 bln kot..

.

ni pulok maser tumboh doh gigi 2 batang. acu tgk molek kat mulut tu, napok kang gigi putih melepak tuh..huhu

.

gambor ni amik kat keda gambor cine. muke nok nangih tu..

.

gambor ni di amik selepah gambo diatah. tgk baju samer jer, cume rambut jer napok panjang jengong doh..

.

ni posing atah kete laki mok sedare beloh ayoh. org panggil pok sedare sabit owk, betol dok gitu. aku dok beraper reti pasal sabit2 ni..

.

ni maser ari rayer kat umoh wan aku, kg ladang pasor. besor doh sikit maser ni. acu kelih radio kat belakang tuh, antik tuu... jamang awal 80an jer ader wat tubek radio tuh.. kat bowoh tu pemaing piring itang. klasik woo..

.

ni maser sambut besday ke 4. kalu dok royak pung korang tahu gok sbb tebeng doh no. 4 kat kek tuh. muke sebek jer mase nok kerat kek tuh sbb demang. se lagi sbb kene maroh di mok sedare. yer suruh tgk kamera, aku kelih tah ke lain.. dok pasal2 kene maroh.. &@#%& huhuhu

.

ni maser umor 4 tahung gok.. tangang letok dlm kocek. trademark aku dari dulu sapa ler ning.

.

ni pulok maser darjoh 1. nok tayang gigi tu, bukang mender ngat..huhu. ok ah, tu jer setakat ni, ader maser aku tepek agi gambor2 laing..

7 comments:

De' Sal said...

ensemnya adik kito masa kecik nih,tahun berapa tuh,besar pun ensem gak.....jange perasan udah le...ekekeke..

Along Arman said...

♥ kalo wase nak blajar.. add ym saye deh.. ♥
♥ nak tinggal pesan kat blog, takdok chatbox plok kat blog awok.. ♥
♥ id saya hana_trg ♥
♥ masa add tu oyak lah sape.. jgn add tanpa tinggal nama.. saya dok approve ekgi.. ♥

Mata Hati said...

De' Sal : mekacih..dulu, kini dan selamanya encem seinci..huhu

Along Arman : ok..nak add ni

sitekateki | dD said...

comeinya dia time kecik2 dulu...
cuteeeeee...

Mata Hati said...

mekacihhh

Miss Moon said...

lamer doh dok baca orang tulih dalam bahasa ganung ...best ar baca ..akak pom orang ganu gokkkkkk

Mata Hati said...

ohh..ye ker..senyum sokmo dehhh