Wednesday, April 29, 2009

Masjid Kristal

tak dok bende nok tulih kali ni. just nok share gambor2 hok aku amik pagi tadi. sesajer jer gi tah ke taman tamadun islam. sebab ari ni bukang ari minggu, org pun dok bolok maner. nok amik gambor pun steady jer.. well apa pun tengok ah gambor masjid kristal nih. lain2 gambor klik jer kat flickr aku kat bowoh ni.

.

--> sila klik disini <-- 

.

4 comments:

SUZIE APAI said...

huhu...dok penoh sampai pun lagih masjid ni...

Mata Hati said...

pergi ler kalu balik ganu kiter

++eden|essey++ said...

fairul ker...weh fren dah ade blog ke...jom..jom exchange link...da lame nk cr ko...citer2 psl fotografi..sudah angkat DSLR ke...hihihi...

cihat ke ..lame x on9 erk..same lah cam ako...huhuhu

Mata Hati said...

huhuhu...jumpa lagi kat blog pulak