Tuesday, September 15, 2009

My New Toy

hehe..orang lain duk sibuk beli baju raya, buat kuih, bersihkan rumah..aku pulak takder ribut, tak turun hujan..pi beli mender ni pulok. amender ni? tu ler org panggil racing wheel. senang nak race kereta guna stering ni. mcm pandu kereta atah jalan ler, just yg ni aku pandu depan komputer. kalu mak tahu sure bising2 ni..kui kui kui.. betullah, aku tak pandai nak handle financial. boros jer kerja aku. gaji ribu2 pun habis mcm tu jer.. apa2 lah, asalkan puah hati. sbb aku ni jenis tak suka meminjam barang org, so aku beli jer stering ni. kan kalau pinjam dan tetiba rosak, sure kena ganti kan kan kan. rugi tu...

eh, kelmarin dulu malam lailatul qadar kan. becoz aku rasa lain lah. terlalu sunyi malam tu. takder cengkerik berbunyi..takder ayam berkokok. merah jer langit malam tu, redup jer sepanjang hari. ntah kenapa mlm tu aku terasa mcm diziarahi oleh 'tok yang' dan tok saudara aku yg dah meninggal. "maaf, cucu tak kabulkan hasrat 'tok yang' utk mengantikan tempat 'tok yang' sbg imam masjid"... satu lagi aku terbaca kat kosmo! ari ni, ada dipaparkan berita kisah sejadah berdiri. subhanallah..



ok ok, my next toys.. tadaaa. nak tukar yg lama, gantikan dgn yg baru

No comments: