Thursday, September 30, 2010

Membebel Sikit Dipagi Hari

bawah kelopak mata dah naik hitam. kelmarin tido lewat, hari belum tido lagi sejak malam tadi. banyak benda nak kena buat, banyak benda nak dipikirkan.. most important aku pikirkan apa yg aku nak buat selepas ni. bila renung balik hari2 yg dah berlalu, banyaknya kesilapan dah aku buat. tapi kesilapan tu dah tak boleh diperbetulkan. cuma apa yg dah berlaku dijadikan ingatan supaya perkara yg sama dok berulang.


bebeh..aku masih bercuti panjang. sekarang masa utk cari ketenangan. hak hak..mcm citer aku hidup dlm blues pulok. today...aku tak tahu nak buat apa. rasanya nak pergi melawat wife kawan yg baru bersalin 2 hari lepas. sebuat jer pasal nak pergi melawat, tetiba jer aku blurrr. aiyakkk!!! aku tak tahu nak bawak hadiah apa. manalah pernah aku beli hadiah utk baby ni.. nak bagi hamper ke? nak kasi duit saja ke? yg mana satu ekkk? tgk lah nanti aku lambung syiling. kalu no. kat atas, aku beli hamper..kalu keris kat atas, aku kasi duit jer..

errr...dlm entry yg lepas aku ada cakap nak beli tepon baru. tadaaaa!! aku doh beli pun..huhuhu. tapi aku dok beli model nokia C6, aku beli N97 mini sbb dlm tu dah tersedia gps. senang kekgi aku nak pi jln2. rasanya nokia ovi maps ni kurang best ah, maybe aku patut guna garmin... ok, tu jer bebelan utk pagi ni. aku nak tido kejap dlm sejam 2..errr, perut dah berbunyi. malasnya nak masak pagi ni, nak pergi kedai lagi lah malas. nak tak nak kena masak gak..grrrrrrrr



2 comments:

Unknown said...

wallla...best dapat gadget baru..btw garmin memang best...banyak membantu time travel...

Unknown said...

tulah, nokia ovi maps ni simple sangat... nanti nak pergi install garmin lah