Thursday, February 19, 2009

Demam Pulok Doh

demam + selesema + bersin + batuk sikit + sakit kepala + mulut berdaroh + mate layu jer..

.

demam balik ah. ni demam yg pertama utk tahung ni. beraser mareng doh demam tapi tebeng jugok pergi gym. doh lah siang kelmarin dari pagi sapa petang duk tengoh panah. mapuh cokeng ah gini.. mlm pulok tebeng jugok gi gym.. ingatkan baik ah demam lepah kuor peluh tapi ari ni koho mengada2 pulok demam tuh.

.

pagi tadi gi maing bowling kat stadiung gong badok. maing ah dlm 5 frame.. hampeh, dok brp jadi mainang ari ni. bola pulok sumenya lubang kecik2 belaker. maner muat dgn jari aku. esok kalu tak dok aral ingat nok beli kasut bowling ah. muroh jer, dlm 140 riyal.. member aku si booker-t beli doh sepasang ari nih. siot kau, wat per dok kabo awal2 nok beli. kalu dok aku beli sekali. boleh muroh sikit..

.

well, 28hb ni, ari sabtu jabatan ader anjur tournament bowling. aku wat masuk doh name  aku dlm senarai hok nok amik bahagian. tapi rase nok tarik diri ah. malah ah dgn mood dok beraper stabil ler ni. mujor dok bayor lagi yuran penyertaan. boring sebenornya maing dgn sesama staf jabatan. hok tahung lepah pun aku dok masuk sbb tetibe jer diuboh tarikh pertandingan. utk tahung ni pun yer uboh doh tempat pertandingan. maing kat TER lagi kali ni. cehh!! dok beh lasung tmpt tu. dok beraper terjaga maner tmpt tu.. kasut rabok banyok doh, bola banyok hok rosok.. so kesimpulannya, dok saloh ah aku dok join..kuang kuang kuang

.

se lagi, aku rase semakin tua ler lepah tgk gambor ni.. ohh my.. mmg patut pun anok kwn2 aku panggil aku pokcik. aku pulok hok kurang tersedor diri masih membahasakan diri sbg abang..huhuhu

5 comments:

Ibu Eishah said...

bakper muker serius ngat dlm gambo tu?mikir masaloh negara ker?

Mata Hati said...

tuah kalu, time muke serius napok sgt koho tua..kalu sengih napok muda remaje pulok..hahaha

SUZIE APAI said...

klu tak mboh napok tua, sengih sokmo....no serius2...okey?

sakit/deman tu bagus...mengingatkan kita kpda maha Pencipta..sakit2 kecil tu kan penghapus dosa kecil!

E.L.I.Z.A said...

u've been tagged..drop by blog sy ne,amik tag =D

Mata Hati said...

dah kena tagged..kuang kuang kuang
nantilah sya buat..bz sikit skrg ni