Thursday, June 11, 2009

About Me

malam yg sunyi dan dingin.. ujang baru jer berenti. mlm ni ada tahlil, menandekan genap 2 minggu salah sorang sedare aku mengadap Ilahi. dan ari ni jugok genap seminggu anok kpd sedare aku ni menemui Ilahi. kedua2 nya meninggal selepah terlibat dlm kemalangan 2 minggu lepah. cuma yg bezanya si ayah meninggal pada hari kemalangan, si anaknya yg berusia 5 bulan menyusul seminggu kemudian. keriangan balik kampung sempena cuti sekoloh bertukor jadi tragedi. innalilah..

aku ni still sakit belakang.. demam baik doh, selesema doh hilang, cume batuk jer masih tinggal sikit2. 2 minggu yg cukup menyeksakan. oh my.. sakit belakang ni lamer doh aku raser, bertahung2 lamer nya. harap2 lepah ngurut semalam, hilang ah sakit belakang aku nih.. fuhh fuhh baik lah.. baik lah..

No comments: