Wednesday, June 24, 2009

Bad Situation



dekat sebulan doh, penyakit aku dok ilang2 jugok. sapa ke ari ni batuk batuk agi. koho teruk ader ah. start mlm mareng tekok aku raser sakit sgt. nok telang makanan pong rohok. aku raser dlm tekok tu luke doh kes batuk dok abih2. sesekali mari mikir gok, koho dekat ke izrail nok amik nyawa aku? oh my...

ari ni start selesema balik. nyakit ni aku cari sediri. saper suruh gi tgk bola dlm ujang lebat. nok wat ganer, bola tu doh jadi minat aku sejok kecik tuek agi. mlm ni nok gi tgk bola pulok. mitok2 lah dok ujang. oh yer, semalam kan ujang lebat. rama ah hok lepok wakaf dpn stadium nok tumpang teduh. dlm2 rama2 tu aku tertengok kat sorang pompuan dgn anoknya tumpang tedoh gok. tapi yer duk tepi wakaf jer sbb rama sgt kaum adam dlm wakaf tuh. sian pulok aku tgk..dgn anok kecik lagi, yer pulok tgh ngandung. abih basoh jeruk baju. bengong gok kaum2 adam kat wakaf tuh, dok era lasung ke pompuan nih. masing2 wat hal sediri. cessss!!!!

well, sakit ganer2 pong aku kene abih kan dulu keje aku. kene wat siap jugok ganer2 pong.. byk dok hok tertangguh dlm meje tuh...

2 comments:

SUZIE APAI said...

takper...sakit tu penghapus dosa2 kecik...

sabor jer la...

De' Sal said...

Lama betul kak sal tak singgah sini.Sabor le dikk....dugaan sikit jerk tu....nak cepat baik batuk,makan madu letak air limau nipis skit,setiap pagi. cubalah.