Sunday, June 07, 2009

Sakit



sejok 5 ari lepah tubuh aku dok beraper sehat. batuk, demam, selsema, sakit kepala, sakit belakang.. oh my, 4 sekaliguh buat counter attack kat aku. lemoh abih waseang sendi2 aku. ubat batuk nok abih sebotol doh aku telang tapi koho teruk ader ah batuk aku ni. ser agi dok abih2 aku bersin. sakit tayar. kalu esok dok baik2 gok napok gayer aku kene gi klinik ah.

semalam mok aku mimpi gigi cabut sebatang. yer kate kalu mimpi gitu maknanya ada sedare2 terdekat mati. pagi2 bute agi yer tepon aku nok confirmkan aku still alive. huhuhu.. kalu doh sapa ajal saper lah hok boleh tolok. ajal maut akan mari jemput jugok, dpk lewat sesaat, dok derah sesaat. tepat2 yer mari. yer owk.. kalu aku takdok pun, waseang pitih kwsp aku tuh cukup utk sare family aku. name pewaris aku letok name mok doh. tuh baju2 baru aku dlm robok amik ler kalu adik2 nok paka. pitih dlm bank tuh amik ah separuh derma ke sejid, separuh agi derma ke rumoh anok yatim. tu jer lah harte2 peninggalan aku..

apa pun kalu boleh aku nok hidup lamer lagi. banyok sgt kekurangan dlm diri aku ni. nok jawab soalan mungkar nangkir pun pesengan dok lepah agi. ok, aku nok rest ah.. dlm tekok ni rase mcm nok pecoh doh kes kuat sgt batuk..