Tuesday, May 03, 2011

Selesai Interview

Berakhir sudah interbiu. Keputusannya, fail once again today...la la la~ Soalan ke 2 yang dikemukakan oleh naib canselor betul2 membawa aku ke jalan mati.. damn it!! Nak menjawab soalan sebegitu tanpa sebarang pengalaman berdepan dengan situasi yg digambarkan memang mencabar. Mustahil bagi aku untuk beri jawapan hanya dalam masa 10 saat... Nampak gaya, peluang yg ada cuma 0.01% jer..

Blurr nak taip apa lagi. Dah hilang tension nanti, patik akan balas balik kunjungan korang semua.. Sekian, terima kasih...

15 comments:

Cik Bidadari said...

aminnnn

Gimi said...

apa dia tanya?

meaw said...

interviewwwww ?grrrrr,menakotkan ....serem !

cik mici said...

i.Allah..klu ada rezeki xkemana :)

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

amin..jgn putus asa..dah usaha.doa jek yg terbaik

Cik Anita said...

InsyaAllah boleh tu..
yang penting yakin lah! :)

gadisBunga said...

ayat klise: gagal sekali bukan bermakna gagal selamanya, heheh~

pi makan aiskrim ok. :D

oklah. apa soalan dia?

Nur Hawa Mohd Zin said...

apa soalan dia? nanti update soalan dia k :)

n@m@n said...

belum rezeki..nanti boleh cuba lagi

bab interview ni memang kadang² sangat mendebarkan

NaDia CoMaNeCi said...

tawakal & cuba lagi untuk interview akan datang...no matter ape pun jawapan kalau rezeki untukmu bakal untukmu jua..kencang mana pun jawapan kalau bukan rezeki bukan jua.. :)

NM02 said...

legakan perasaan kamu dulu. tak pe la, kalu ada rezeki tak kemana. tapi mana tau, kot2 ada walaupun hasilnya tadi nan hado...

Sz said...

eh terus dapat jawapan lulus ke gagal ke?
ke incik fairul yang memberi keputusan "gagal" sendiriks?

MataHati @ MH said...

Cik Bidadari - :)

Gimi - nanti akan dibagitau

meaw - i hate interbiu

cik mici - :)

sis LM - x putus asa.. peluang tetap akan ada dilain masa

Cik Anita - keyakinan goyak sikit jer

MataHati @ MH said...

gadisBunga - yup..tgh mkn eskrim lah ni :)

Nur Hawa Mohd Zin - ok ok ok

n@m@n - debaran tu x pernah hilang walau dah acapkali pi interbiu

NaDia CoMaNeCi - semoga ada rezeki dilain masa

NM02 - sdg menanti keajaiban

Sz - x dpt selalu keputusannya. nanti sya ceritakan

animous said...

haha teringat masa kelas bulan mac lepas.. pasal interview gak. budak2 kelas lain kena interview dengan sorang lecturer dan sorang member kelas. bila tiba kat say, kedua2 interviewer adalah lecturer! adoi. dua2 cakap english.