Friday, February 19, 2010

Mari Tengok Ikan Besar

ikan ni dijumpai di Mukah, Sarawak. memang besor giler.. tak cayer, tgk gambor kat bowoh. kalu nok jelas lagi, klik kat gambor tu utk pembesaran. agak2 nya lah, ikan ni makang orang dok? ekk, ikan naga kat Tasik Kenyir sebesor ikan ni dok? but, 2x tgk mcm whale shark jer..hmmm...

ladies & gentleman.. are u ready?


cepat angkat, cepat..cepat...


apa tu, mak? raksasa? predator? terminator? termometer? 
bukan bukan, itu ikan lah..


beratnya, besarnya.. berapa tan beratnya ni? cepat call oltromen suruh angkat ikan ni..

 
kriiing!! kriiingg!! hello, oltromen ada?
sorry, today semua oltromen cuti. nak pi tgk konsert ramli sarip kat stadium.. ko angkatlah sendiri ikan  tuh...ngeekkk

4 comments:

n@m@n said...

besar gilo weh!!!!

Mata Hati said...

mmg besor.. kalau gulai lemak cili api, boleh buat stok utk 6 bulan..

illy ariffin said...

basi la 6 bulan............

Mata Hati said...

simpan dlm peti ais..