Sunday, February 21, 2010

Terkaya Dan Terhensem

4 orang lelaki dibawah ni tergolong antara lelaki terkaya di dunia. tak tahulah ranking ke berapa tapi tak lah penting sangat sbb yang nyata mereka memang tersenarai antara yg terkaya di dunia. selain itu, mereka juga diminati oleh anak2 gadis, anak2 dara, mak2 dara dan makcik2 kerana ketampanan, kehenseman, kekacakan dan jugak kekayaan yang dimiliki. agak2 nya kalau mereka menyatakan niat untuk mencari calon isteri dari Malaysia, ada tak anak2 gadis yg sudi menjadi permaisuri hidup mereka? saper? saper? saper yang sudi? ngeeeeek!!
1. cucu Raja Faisal dari Arab Saudi

 
2. Hamdan, putera Sheikh Mohammed dari UAE

 
3. Tarkan, penyanyi Turkey


4. Imran Abbas, aktor Pakistan

3 comments:

~Pn.Ilah~ said...

Subhanallah..hensem sungguh!! Mayb blh utk dijadikan calon menantu nih..hehe

Mata Hati said...

sesungguhnya.. hana, cepat pilih yg mana berkenan di mata..huhu

Anonymous said...

macam muka aku je...hihi