Saturday, July 17, 2010

Menjawab Tag


nih 1st time rasanya aku menjawab tag. entah, tak ingat.. sbb hari ni ada masa terluang sekejap, so dgn berbesar hati aku menjawab tag dari puan suzieapai. huuu

1- apa nama blog dan kenapa letak nama itu?
Give Everyone A Smiley Face!. aku sejak kecik suka senyum, org ganu kate suka sengih sokmo. maybe skrg ni senyuman tu mahal sikit (sbb aku tak suka tunjuk lesung pipit). so sbb tu aku letakkan nama ni pada blog sbg memperingati zaman budak2 aku dulu..

2- jelaskan kenapa/bagaimana anda boleh dapat idea nak letak nama URL blog anda?
tu sebenarnya id yg aku guna utk email dan YM. fiverul, sebutannya sama dgn sebutan nama aku..simple

3- bila blog anda mula beroperasi?
pada 30 november 2008

4- siapa follower pertama anda?
Halizayana

5- ucapan kepada si pemberi award?
syukur ke hadrat Ilahi kerana memilih sya utk menerima award yg comel ini. award ni tanda persahabatan dlm dunia blog. kpd family, kwn2 dan jugak pengunjung tanpa nama..tanpa kalian blog ini pasti sunyi sepi...

6- tag 9 orang yg anda rasa patut terima award ini? 
actually tak tahu nak tag saper.. ermmm..sesaper nak menjawab tag ni dipersilakan lah.. sesaper pun boleh. huhuhu

No comments: