Thursday, November 19, 2009

Air Hujan

dah 5 hari berturut2 hujan turun menyuburkan bumi. nak pergi kemana2 kena berfikir 2x. nak pergi kedai beli makanan pun rasa malas. makan jer lah ubi rebus cicah gula + air kopi. tak pun buat jer lempeng nyior. perghh..best. sbb kesejukan, fikiran pun semakin beku. nak buat kerja pun malas. tak der idea nak tulis panjang2. tgk jer ler gambar kat bawah. tu ler kerja aku bila dah tak tahu nak buat xtvt apa time hujan ni..ngeekkk

 






2 comments:

Damia Aleesya & Damia Ayunie said...

sekarang ni mana2 pun hujan....memang malas nak gi mana2 kalau hujan kan....dan yg paling kesian adalah tak dapat nak balik kg disebabkan hujan dan banjir....

Mata Hati said...

tu lah..kalau banjir lagilah susah nak balik. sekarang merebak pulak wabak taun. byk yg kena difikirkan kalau nak ke mana2