Wednesday, November 04, 2009

Jom Main PES 2010


hujan turun lebat pulak hari ni. aihh...tergendala kerja aku. cam mana nak kuar ni kalau hujan lom berenti. kesimpulannya terperap ler aku dlm bilik ni. apa pun ok gak kan boleh layan blog dulu. dah masuk musim tengkujuh, susah nak ramal cuaca sekarang. sekejap hujan, sekejap panas. kenkadang kuar dari rumah still panas lagi. jalan tak sampai 10 minit, hujan pulak kat tengah jalan. kalu bowok kereta ok lah, tapi kalu bowok motor kenalah standby selalu baju hujan dlm raga motor.

dlm 2-3 hari ni, aku tgh syok layan PES 2010. best main games bola ni. kenkadang sampai 2-3 jam aku terpacak dpn pc semata2 nak habiskan 2-3 match. grafik semakin cun, kawalan bola semakin nampak real dan keseluruhan permainan semakin lancar, tak der sangkut2 dah. kalau tgk kat pasaran, harga games yg original mencecah 160 riyal. mahal giler..last2 aku pi beli yg pirate jer kat mydin mall, tak sampai pun 15 riyal. look look, dah jimatkan 145 riyal. pesanan aku, jgn beli yg original kalau harga terlampau mahal. belilah yg pirate kalau kualitinya sama jer dgn yg original.  kpd peminat bola, jom ler layan games ni. sure tak menyesal kalau beli sekeping..

pssttt..kalau nak cari calon isteri, carilah yg original. tidak digalakkan mencari yg pirate


No comments: