Tuesday, August 17, 2010

Menu Semalam

doh lama rasenya aku dok balik rumoh. doh dekat 3 bulan. semalam aku balik berbuka puasa kat rumoh. mcm biasa ah kalu aku balik mesti mok akan masok tempe goreng pedas. favourite aku tuh sejok sekolah menengah. sapa kata org johor jer kenal tempe, aku pun berahi jugok tempe ni walaupun bukan org johor. dok kisah lah org selatan ke, pantai timur ke yg penting itu makanan tradisi org melayu.

opsss, family aku dah pelihara kucing baru. 2 ekor, ibu dan anok. ibu kucing kaler oren, anok kucing kaler kacuk, putih, hitam dan oren. bulu kembang mcm kucing parsi. mmg kacuk parsi pun. hehe.. comel lorrr. ada masa kekgi aku tepek gambor kucing tuh kat blog nih.. buat masa ni, tgk jer ler menu berbuka puasa aku semalam..


tempe goreng pedas.. my favourite

kerabu mangga + udang

ayam percik

No comments: