Monday, August 23, 2010

Kisah Penjual Burger

kepada wanita, ketika mencari pasangan.. apakah kriteria utama yang menjadi pilihan. harta atau hati budi? kalau lelaki itu cuma seorang penjual burger, sanggupkah kamu menjadi pasangan hidupnya? haii!!! ramai yg akan berfikir acap kali dan ada juga yg awal2 lagi dah menolak. kenapa? sbb ramai yg beranggapan kahwin dgn penjual burger ni ibarat menempah kesusahan dikemudian hari. penjual burger tak dapat memberikan kesenangan. penjual burger low standard, baik cari yg berharta. hinakah kah si penjual burger?

ini bukanlah cerita rekaan. dengarlah dulu perbualan antara seorang lelaki dengan tunangnya kemudian fikirkanlah sendiri. tunangnya mahu memutuskan ikatan pertunangan kerana beranggapan penjual burger ni tak punya masa depan yg cerah.

2 comments:

SUZIE APAI said...

sbb harga burger sebiji dlm RM1.50-RM3.00 jer...cuba harganyer RM1500 sebiji...ramai yg nak..!! Kan...aper2 keje pun janji halallllllllllllllllllll......

Mata Hati said...

kat kaytee ni ada lagi gerai yg jual burger dgn harge seriyal jer. tapi cuma ada roti, daging burger dan bawang cotek..

ada jugok yg boleh sara hidup anok bini dgn jual burger. hok kita kene ingat sokmo, rezeki tu Tuhan yg beri,, kot mana2 pun rezeki ttp ada