Wednesday, December 10, 2008

Hari Yg Memboringkan

today, terperap kat opis..boringnya. doh biasa buat keje luar opis, bile sesekali terperap kat opis..mak aihh tension giler.

.

hari ni aku tgk jer sayangku pakai baju kaler hijau sedondon, cute sangat...dia masih lagi pakai selendang hijau tu, tak sure samada itu selendang yg sama seperti yg pernoh aku bagi sbg present kat dia dulu. tapi tu lah, cume memuji dlm hati jer..nak pi dekat mcm ada china great wall antare kitaorang. ntah ler, sapa biler nok jadi gini..

.

sometimes aku rase doh give up...kalu lah satu2 nya option yg ada utk padamkan kebencian dia kat aku, adalah dgn melangkoh pergi dari situ..aku akan buat asalkan hilang segale rase benci dia tuh...tapi tu lah, dia dok pernoh lagi bersuara sejok kejadian tuh. 

.

sometimes rase nok pakse jer dia luahkan apa yg terpendam, tapi aku kesiankan pulak tgk dia terbeban dgn keje yg bertimbun. aku tak mboh peningkan lagi paler dia tuh..biar ler..

.

sometimes aku nok luahkan jer, aku masih sayangkan dia sampai sekarang...semakin aku cube lupekan dia semakin kuat ingatan aku kat dia..arghh!!!! bencinya

.

apa yg pasti, sikit masa lagi aku akan pergi jugok..samada ke tempat keje lain or menyambut seruan Ilahi..

.

sementara masih ade mase ni, aku nok buat apa yg terpikir dlm hati. biar ler aku bersedih sorang diri tapi aku dok sanggup tgk org depan mata aku bersedih...

.

well...life must goes on.. ya-ha!!!!!!!

No comments: