Wednesday, December 24, 2008

Bile Nok Baik Ni....

aku demam lagi ari ni...dok au ah berapa kali doh aku demam dlm mase 2 bulang ni...seksanyer raser..

.

kaki sejuk, paler panah, mate nok katup jer...

.

tapi demam mcm mane pung, aku dokkan makang obat..aku ni anti sgt dgn obat2 ni.. nok telang panadol pun sapa kene minum 2 gelah lebih air baru panadol tu masuk dlm tekok..kalu dok, pahit woo dok leh telang

.

ari ni hujan turun balik start t/hari tadi..kene pulok time ni aku demam..bukan main sejuk agi aku rase..waseang mcm duk dlm peti sejuk..biru abih kaki aku sejukkan..

.

esok cuti..malam ni boleh tido lewat (mcm ler aku tidok awal sokmo tiap2 malam). paling awal aku tido pun dlm pukul 1.30pagi..

.

boring eh malam ni..tgk kat YM, sayang aku ader online..tapi dok berani nok kaca yer..maner tahu kalu2 perasaang benci tu dok ilang agi..kan dok pasal2 baloh pulok..rohok wehh

No comments: