Saturday, December 06, 2008

Bila Tangan Aku Menaip


lamanya aku dok berblog ni..masa yg aku ada sekarang ni fit sangat..blog aku yg last sekali kat friendster..ntah, yg kat situ pun berapa lama doh dok terusik.

.

well, sbb ni 1st time aku berblog kat blogspot, aku ceritalah serba sikit ttg  diri aku yg tak berapa hensem menawan ni...huhuhu

.

aku dilahirkan kat k.terengganu pada 14/12/1981 jam 7.29pm. kiranya pada tarikh aku menulis blog ni, aku baru berusia 26 tahun..muda lagi tuh..still anok teruna tang tang

.

zaman sekoloh dulu, aku belajor di 4 buoh sekoloh...mcm org nomad pulok, main pindoh2..zaman sekoloh dulu, aku dok glamer mana pun. jenis pendiam..tapi diam2 berisi. bile cerita pasal zaman sekoloh ni, aku paling suke ingat2 kan kembali zaman masa tingkatan 1 sapa tingkatan 3. banyok kenangan manis sepanjang 3 tahun tu..dan telah terpahat dlm sejaroh masa tu, name jer belajor kat sekoloh agama tapi perangai baik sikit dari setan...ya-ha!

.

setakat ni dulu sebagai pengenalan diri, ada masa kekgi aku tulis balik...

.

yahoo....aku bercuti sampai hari selasa....ya-ha!

No comments: