Sunday, December 07, 2008

Games Yg Hampeh

malam ni malam raya..sayu jer kedengaran alunan takbir raye..dari tahun ke tahun hari raya semakin terasa sunyi..semakin bertambah org2 tua yg aku kenali pergi mengadap Ilahi..semoga roh2 mereka dicucuri rahmat..

.

malam ni kerana terlampau boring sesangat duk kat rumoh..aku pergi ler jalan2 cuci mata kat bandor. singgoh sekejap kat kedai buku, mcm biase ler beli komik2 yg aku minat..then pergi merayap kat mydin mall sekejap...

.

mak oiii!!!!!!, ramainya org malam ni..mentang2 ler esok hari raye. yg aku peliknya, mak buyong bukan main ramai mlm ni..wuuu, ni pesta ker apa kat mydin mall ni..masing2 bukan main lagi penuh setroli beli barang..mcm nok raye utk sebulan..time nok membayor mmg hampeh, mcm landasan keretapi kena beratur...huhuhu

.

well...tujuan aku pi mydin mall ni nak beli games komputer jer...lamer jamang tunggu games ni tubek. excited giler nok beli games ni..so, terkorban ler 15 riyal pitih aku semata2 nok beli apa yg aku hajati..dok kisoh ler, asalkan tertunai

.

sampai jer kat rumoh, terus bukak pc then try install games ni..tapi kesudahannya...&%^@*!....cehhhhh..rosak. arghhhh!!! malangnya nasib aku. esok mydin mall tutup..kene ler tunggu lusa baru boleh tukar balik games ni....tension giler ni....

apa pun, esok hari raye haji.. dok sabor rasenya nok tgk org semelih lembu..penuh ler satu peti sejuk kat rumah dgn daging lembu...lusa boleh buat satay...ya-ha!

No comments: