Saturday, January 17, 2009

Kena Tukar Baru

ari kamih baru ni spek mate kesayangan aku patoh. aku try jadi mc'gyver kejap, letok tu letok ni nok suruh takut balik tapi dok leh. so, kene ah beli hok baru. terbang pulok pitih..

ini ler spek mate yg doh banyok berjase kat aku. brand ga blue. aku start paka tahung 2005. cume sekali jer aku anto kedai sbb nok tukor cermin hok pecoh.

ini pulok spek mate hok aku beli ari ni, brand lee cooper. tolok tamboh kali bahagi, abih ah dlm 380 riyal. arap2 hok baru ni tahang lame. paling komang 5 tahung jadi doh. lepah ni nok wat sutir lagi spek mate utk maing sukang. dok leh paka hok ni, kan derah pulok rosok.

3 comments:

SUZIE APAI said...

warghh...lps ni ensem la demo!

Mata Hati said...

kwang kwang kwang...sya ni tak encem pun

sissyira said...

salam petang selasa =)

mmg pyh nk tukar speck mato, sbb pyh nk jumpe y berkenan..