Thursday, March 25, 2010

Aku Menang Hadiah Entri Paling Kreatif KAMIBLOGGER Contest



look look...aku dapat Hadiah Entri Paling Kreatif. keh keh keh. laaa..tak sangka pun akan dapat hadiah ni sbb ingatkan tersenarai antara top 10 pun dah kira nasib baik. whatever cam manalah entri aku boleh terpilih sebagai entri paling kreatif padahal aku buat secara spontan jer. taip terus apa yg muncul dalam pikiran pada masa tu. non stop sampailah aku habis taip entry pasal contest ni. tak tahulah apa yg menarik dlm entri aku tu sbb aku merapu dulu pasal kenangan waktu kecik2 dulu sebelum pergi kpd tujuan sebenar berkaitan KAMIBLOGGER Contest. nak baca entri merapu aku tuh, klik kat SINI

kay lah..whatever, this is 1st time aku dapat hadiah contest sepanjang hidup aku. well, HAPPY!!! ngeekk

1 comment:

Unknown said...

soffya said...
tahniah3!

thanks soffya.. mcm mana boleh terdelete komen anda tadi..