Sunday, March 21, 2010

KAMIBLOGGER CONTEST sampai ke penghujung

kelmarin hari terakhir soalan contest dikeluarkan. dah 20 hari lamanya contest ini berjalan. rasa terlepas sudah beban yang ditanggung. sepanjang tempoh contest ini berjalan, setiap hari aku terpacak depan komputer untuk menjawab soalan. ada waktu-waktunya rasa geram sangat bila tak ketemui jawapan yang dicari. perjalanan sepanjang menyertai contest ini agak menarik.

bermula dari hari pertama aku menyertai contest ini, secara mendadak traffic naik bila menerima kunjungan dari peserta2 bertanding ke blog ini. sesuatu yang cukup mengembirakan bila dapat berkenalan dengan lebih ramai blogger, tua atau muda, student mahupun yang sudah bekerja. tugasan 4 adalah yang paling best. Tag Game adalah sesuatu yang menyeronokkan. sepanjang 3-4 hari berturut2 aku menjelajah dari 1 blog ke blog yang lain untuk menjawab soalan. ada waktu2 nya soalan yang perlu dijawab agak melucukan tapi itu lah keseronokkannya. secara tidak langsung telah mewujudkan ikatan kemesraan antara para blogger.

soalan bonus 6 yang merupakan IQ Test adalah sesuatu yang baru bagi aku. pertama kali menjawab soalan berunsurkan IQ Test sangat rumit aku rasakan. kena banyak berfikir... mengira untuk menyelesaikan satu persatu soalan. apa pun alhamdulillah aku dapat jugak menjawab semua soalan tu walaupun jaminan 100% full mark diberikan bagi peserta yang menjawab soalan IQ Test tidak kira the answer right or wrong.

semoga contest seperti ini dapat dianjurkan lagi dimasa hadapan. adalah lebih menarik kalau nilai hadiah yang ditawarkan dapat ditingkatkan untuk menarik lebih banyak penyertaan. semoga maju jaya dan kepada peserta2 contest, sudi2 kanlah berkunjung ke blog yang seba kekurangan ini dilain masa. ngeeekkk

No comments: