Sunday, March 21, 2010

Agen Dropshipper RIZI BIZ SHOP

Sebagai bakal Agen Dropshipper RIZ BIZ Shop, aku harus memilih satu produk yang berpotensi untuk menjana pendapatan. Selain itu, ia haruslah satu produk berasaskan kesihatan. Dan produk yang bakal menjadi pilihan adalah Susu Colostrum Alpha Lipid Lifeline.


Pada masa kini, terlalu banyak produk penjagaan kesihatan yang menjengah pasaran. Setiap satu produk dikatakan mampu menjadi penawar kepada masalah kesihatan. Tapi Susu Colostrum Alpha Lipid Lifeline mempunyai lebih banyak manfaat berbanding produk2 lain dipasaran. Susu Colostrum Alpha Lipid Lifeline sangat berkesan untuk mereka yang menghidap Kanser, Kencing Manis, Leukimia, Darah Tinggi, Masalah Paru-Paru, Tekanan/Stress, Keletihan,  Masalah Usus, Migrain, Resdung, Stroke/Lumpuh, Sakit Kulit, Penyakit Jantung, Demam Campak, Parkinson, TB, Wanita Mengandung, Wanita Lepas Bersalin, Anti Penuaan (Awet Muda), Tingkatkan Daya Ingatan/IQ dan banyak lagi. Kalau nak disenaraikan kesemuanya, letih nak menaip. Apa yang boleh dikatakan, Susu Colostrum Alpha Lipid Lifeline ini All in One.

Mengapa perlu memilih Susu Colostrum Alpha Lipid Lifeline?
1- Produk kesihatan yang unggul
2- Selamat dan tidak bertoksik 
3- Tidak alegik
4- Kaya dengan bahan pemulih penyakit

Susu Colostrum Alpha Lipid Lifeline telah menerima Anugerah Ekspot oleh kerajaan New Zealand sebanyak tiga kali iaitu pada tahun 1992, 2003 dan 2004. Selain itu ia juga diiktiraf oleh kerajaan Pengeluar Kolostrum terbesar di dunia. Alpha Lipid Lifeline telah diiktiraf HALAL oleh N.Z. Islamic Processed Food Management yang merupakan organisasi yang memberi pengiktirafan kepada produk-produk halal di New Zealand. Pihak JAKIM telah mengiktiraf N.Z. Islamic Processed Food Management sebagai salah satu badan yang bekerjasama dengannya bagi menentukan sama ada sesuatu produk itu halal atau tidak.

Dengan harga RM180 setin, ia cukup untuk menampung keperluan selama 1 hingga 1½ bulan. Menjadi Agen Dropshipper bukanlah sekadar untuk memikirkan keuntungan semata-mata. Yang lebih penting adalah membantu orang ramai menjalani kehidupan yang sihat.

No comments: