Monday, March 08, 2010

KAMIBLOGGER BIGGEST CONTEST

dah setahun lebih berblog, this is 1st time aku masuk contest. today secara rasminya aku join KAMIBLOGGER BIGGEST CONTEST. actually aku masuk contest bukan semata-mata nak menang, just saja nak cuba nasib. kata orang tuah ayam nampak dikaki, tuah manusia siapa yg tahu. masa kecik2 dulu, sepupu sepapa cakap aku ni budak yg bertuah. tahu tak kenapa?

ok, cuba korang singkap kembali kenangan waktu kecik2 dulu. bagi yg lahir sekitar tahun 80an, aku sure korang pernah main "Tikam." err, tak tahu apa itu "Tikam"? adesss..kat mana korang membesar ekk. huuu.. macam ni, "Tikam" ni sejenis permainan cabut kertas kat sekeping board. dekat board tu ada dlm 100 keping kertas kecik. setiap kali nak buat cabutan, kena bayar 20sen. dlm lipatan kertas kecik tu adalah dicatatkan present yg korang menang kalu bertuah. kalau tak bertuah, bila bukak jer kertas, tertulis sorry. melayang 20sen. berbalik kpd cerita aku. selalunya sepupu2 aku ni selalu ajak aku pergi sekali ke kedai kalau nak main "Tikam". you  know why? because aku ni ada tuah. setiap kali main "Tikam", aku akan disuruh buat cabutan. dan setiap kali aku buat cabutan pasti akan dapat present. kebanyakan present tu toys lah. kadang2 dapat robot, pistol, kereta dan macam2 lagi.

berbalik kpd KAMIBLOGGER BIGGEST CONTEST. contest ni anjuran FCU Community. tarikh tutup penyertaan pada 23 MAC 2010. nak menyertai contest ini cukup mudah. tak perlu isi 2-3 keping borang, tak perlukan pengesahan sijik dari tok penghulu. just ikut step by step apa yg dipaparkan dlm website http://www.fcucommunity.net

Antara Hadiah2 yang ditawarkan ialah:

JOHAN

Rekaan Flash Header esklusif bernilai RM150 tajaan fcubanner
Satu set produk fcumiracle bernilai RM75 tajaan fcumiracle
Beg tangan wanita bernilai RM92 tajaan PattyBelle
New One Drop Perfume esklusif bernilai RM40 tajaan Rizi-Biz
1 pcs Babyland Printed bernilai RM35 tajaan BabykidsLove
Cenderamata khas thailand bernilai RM20 tajaan Rizi-Biz

NAIB JOHAN
Rekaan Flash Banner 180x200 bernilai RM55 tajaan fcubanner
Satu set produk fcumiracle bernilai RM75 tajaan fcumiracle
Beg tangan wanita bernilai RM92 tajaan PattyBelle
New One Drop Perfume esklusif bernilai RM40 tajaan Rizi-Biz
1 pcs Coolababy Velcro bernilai RM33 tajaan BabykidsLove
Cenderamata khas thailand bernilai RM20 tajaan Rizi-Biz

TEMPAT KE 3
Rekaan Flash Banner 150x150 bernilai RM45 tajaan fcubanner
Satu set produk fcumiracle bernilai RM75 tajaan fcumiracle
1 set Cadar bernilai RM75 tajaan DaniaShop
New One Drop Perfume esklusif bernilai RM40 tajaan Rizi-Biz
1 pcs Coolababy Snap Button bernilai RM28 tajaan BabykidsLove
Cenderamata khas thailand bernilai RM20 tajaan Rizi-Biz
 
dan banyak lagi hadiah untuk dimenangi. sebelum tu nak tanya dulu...


"SIAPA YANG BERMINAT UNTUK MENYERTAI CONTEST INI?"

"SAYA..SAYA..SAYA..SAYA BERMINAT."

ok adik manis, kakak comel, makcik anggun, pakcik hensem, anak-anak. errr, anak-anak? nampak benor mcm aku ni dah tua sangat. ngeekk. kalu berminat sila klik BANNER dibawah untuk mengetahui dengan lebih lanjut cara2 menyertai contest ini.


MARILAH PAKAT JOIN SAMA

16 comments:

Unknown said...

ok ok...nanti saya jawab dan kasik komen

ienaeliena said...

owkay thanks..
ehh nanti buat jgak tau entry tag nie
nanti boley iena jawab soklan awk jgak..
dah wat entry tu nanti g tau iena kat http://ienaeliena.blogspot.com/2010/02/kamiblogger-biggest-contest.html

:)

ibu damia said...

saya tahu permainan "tikam" tu....selalu tgk budak2 main "tikam" masa kecik2...

Unknown said...

iEnA eLiEnA: ok ok..akan diusahakan secepat mungkin

ibu damia: best kan main "Tikam" masa kecik2 dulu. lagi best bila bukak jer kertas "Tikam", tertera present yg dimenangi

Unknown said...

ok..thanks

P.Mahasiswa said...

salam.. good luck.. komen sini gak tau.. :)
-> http://maisarahmazhar.blogspot.com/2010/02/kamiblogger-biggest-contest.html

Anda VVIP saya..
-> http://maisarahmazhar.blogspot.com/2010/02/tag-kamiblogger-biggest-contest.html

Neyra Shazeyra said...

gud l;uck. tlg komen


http://www.ieyra.com/2010/02/kamiblogger-biggest-contest.html

Rohani Hashim said...

gud luck,

jom komen jugak
http://mzhany.blogspot.com/2010/03/kamiblogger-biggest-contest.html

M a W a D D a H said...

Hai...

Gud Luck for the contest..

Jgn lupe singgah blog saya dan leave the comment...

http://mwdah.blogspot.com/

Unknown said...

Thanks semua...

Ummi said...

salam..
trima kasih krna sudi reply kt blog ana...
syukran jazilan...
wasalam..
(^_^)

M a W a D D a H said...

hi...

anda telah ditag..sile lah jawab kt blog saya n komen skali...Thanks...

http://mwdah.blogspot.com/2010/03/tag-kamiblogger-biggest-contest.html

Hafiz! said...

Gud Luck 4 the c0test~
j0m k0men-mng0men#

http://mabukloveacustic.blogspot.com/2010/03/kamiblogger-biggest-contest.html#comments

kinsyakrn said...

MMG BERTUAH PUN KAN?? seronok bc n3 ttg tikam. ms kecik dulu suka main tikam tp xpernah btuah.. Tahniah menang n3 terbaik Kamiblger

Unknown said...

mekaceh..

soffya cik bulan said...

tahniah3!