Saturday, May 22, 2010

Blog Terhenti Seketika

buat sementara, aku berhenti sekejap dari menulis coretan kat blog ini. akhir2 ni sibuk sikit dengan kerja kat opis dan jugak aktiviti kat luar. tambah2 lagi aku tengah pening sekarang ni. buntu buntu betul duk fikirkan jalan penyelesaian terbaik kepada masalah yg dah berlarutan bertahun2 lamanya. silap aku jugak. tak boleh nak salahkan org lain sbb apa yg berlaku berpunca dari kelemahan diri sendiri. biasalah, tak der manusia yg perfect, yg tak buat silap. belajarlah dari kesilapan...

gane2 pun aku masih follow blog kengkawan. dan kalau sempat, insyaallah aku akan bagi komen sikit2. ok, apa2 pun aku doakan semoga kalian sentiasa happy disamping keluarga masing2. sedikit pesanan kepada teruna dan dara yg dah baligh, dan jugak kepada yg dah berkahwin ataupun yg menduda menjanda, jauhkan diri dari maksiat. ingat! Allah sentiasa memerhatikan apa saja yg kita lakukan.

don't forget, give everyone a smiley face!!


 aku yg dah semakin tak betul.. dalam opis pun pakai helmet

No comments: