Thursday, May 06, 2010

Today is Thursday

dah sampai hari khamis pun. cepat pulak rasa masa berlalu.. my life berjalan seperti biasa. tiada apa2 yg menarik berlaku sepanjang minggu ni. dlm beberapa hari ni, aku cuba buat sesuatu utk perbaiki balik ikatan persahabatan. dlm beberapa hari ni jugak aku dah mula angau dgn handphone baru. asyik melilau kat internet cari info terkini tentang handphone yg aku berkenan. ala2 mencari jodoh lah..kenalah kenal lebih mendalam dulu hati budi bakal suri rumah sebelum hantar rombongan meminang. kan kan kan?
kata orang, biar cerewet sikit asalkan puas hati. lagi pun biarlah kekal sampai ke tua. mcm tulah jugak dgn handphone. kalau boleh tak nak lah pakai 2-3 hari pastu jual balik sbb tak puas hati. lagi pun aku dah ada pengalaman sebelum ni. pakai tak sampai 1-2 hari dah jual kat kwn sbb tak puas hati dgn apa yg ditawarkan dlm handphone tu. kay ah, nak mandi pastu nak pi kerja. akhir kata, good morning semua.. semoga hari ini menjanjikan lebih kebahagiaan untuk kita semua dan semoga dimurahkan rezeki.

 
tgk lah handphone aku tu. terbukak mcm tu lah sepanjang masa. kalau slide jer, terus terpadam skrin tuh. gelap gelita..

No comments: