Sunday, May 16, 2010

533 Hari

hari ni, sudah 533 hari blog ini bernyawa. dah beratus kali aku mengadap komputer untuk menulis entry. aku sendiri tak menyangka boleh menulis sesuatu sebanyak ini. thanks to Erni kerana mencetuskan minat aku utk berblog. sebelum tu aku cuma pandai baca blog org jer tanpa inisiatif utk buat blog sendiri. actually, beruntung bila mempunyai blog  sbb aku bebas untuk mencoretkan apa yg aku hendak. kiranya, blog ni seperti diari harian aku. apa yg berlaku dlm kehidupan seharian aku akan ceritakan kat blog, berkongsi dgn kawan2 apa yg boleh dikongsi. dikesempatan ini, nak ucapkan "Selamat Hari Guru" kpd cikgu2 diluar sana, teristimewa kpd cikgu2 yg pernah mencurahkan ilmu kpd aku dulu. hingga akhir hayat, jasa kalian tetap aku kenang..

ok..nak sambung kerja lain pulok... good nite, good morning and good evening. tata titi tutu

 
give everyone a smiley face!

rumah dlm kenangan

menikmati keindahan alam ciptaan Tuhan

pesanan pemilik blog kpd saudara2 seagama.. jauhilah maksiat

No comments: