Saturday, May 08, 2010

I'm Not Gay!!! Understand!!


Aku bukan Gay!! Jangan nak mengoda2 aku...

sebut pasal gay ni, teringat kisah benar yg pernah berlaku masa aku masih diawal usia 20an. tak silap aku masa tu aku baru berusia 22 tahun. lokasinya kat Pantai Batu Buruk. biasalah, aku suka lepak kat pantai sorang2, suka lihat matahari terbit. sbb tubuh aku rasa fresh sangat bila dijamah cahaya matahari pagi. suatu pagi tu, sedang aku termenung sorang diri kat tepi pantai, dtg sebuah kereta parking betul2 kat tepi aku. cuma sorang jer dlm kereta tu, lelaki. lebih tinggi dari aku, kulit sawo matang tapi muka punyalah jambu. kalau masuk pertandingan Hero Kacak, aku confirm dia boleh menang. tambah lagi tubuh pun tegap dan sasa jer. lelaki tu yg hai hai aku dulu. well, dah ada org ajak sembang2, aku pun layan jer. 

mula2 sembang pasal hal kerjaya masing2 jer. ok lah lagi sbb dia kenal beberapa org staf opis aku. lama kelamaan, ntah mcm mana lelaki ni tukar topik. asyik duk cerita pasal pelancong asing Sepanyol yg suka sgt melayan budak lelaki melayu sebaya aku ni kat hotel. mula2 mmg lah aku tak dpt tangkap lagi apa maksud sebenar cerita dia tu. yer lah, masa tu aku budak2 lagi..fikiran pun tak matang. belum terdedah pengetahuan tentang terang gelap duniawi. yg buat aku mula rasa tak selesa (bukan rasa syok kay.. jgn pikir yg lain2), bila 2-3 kali aku terpandang gelagat lelaki ni. sambil bercerita sambil buat2 aksi manja. asyik main lidah kat tepi bibir jer. eee...geli aku bila terkenang balik kisah ni. dan sebelah tangan dah masuk dlm poket seluar sambil ramas2 **** tutt tuttt (censored). dah terangkat seluar pendek separas lutut yg dia pakai tu. sah!! memang sah!!! lelaki ni gay. korang jgn lah nak try imagine mcm mana. merosakkan fikiran jer..

dah tu siap mintak no tepon aku, nak tahu kat mana aku tinggal, tanya sama ada time malam aku free tak dan baru kenal tak sampai suku jam dah ajak aku pi rumah dia. katanya, dia ada banyak koleksi video dari luar negara. cis!! semoga ko dilaknat esok2. sama2 jantan pun ko naik berahi ekk. celaka ko, celaka ko.. memalukan kaum sejenis. aku pun malas nak layan lebih2. kan tak pasal2 aku pun jadi gay jugak. aku mintak diri then terus pergi dari situ. apalah dah jadi dgn dunia sekarang ni.. kenapa org jenis ni tak hidup jer pada zaman Nabi Lut. biar diaorang ditimpa azab bersama2 kaum Nabi Lut yg sesat, yg mengamalkan budaya seks songsang.

3 comments:

D' said...

huhu..risau pula tbe2 teringat adik i..die tu boleh tahan ensem gak takut plak nnt die masuk U rmai gay2 nak ngorat die..

ermm..kakak yg prihatin..

Nur Hawa Mohd Zin said...

pakwe awe kena ngorat ngan gay...geram betol...ayat manis jer mamat gay tu...

Unknown said...

dania - asalkan keimanan kuat, insyaallah akan terlepas dari godaan golongan itu

Hawa - pakwe hawa pun jadi sasaran gay?..hmmm