Monday, May 10, 2010

Semangat Yang Hilang

hari yg cukup suram bagi aku. permulaan pagi yg aku harapkan akan memberikan senyuman sepanjang hari kpd aku telah diakhiri dgn malam yg cukup mengecewakan. kalau lah sepanjang hari dihiasi dengan senyuman alangkah baiknya. percubaan kali ini gagal lagi. betul2 rasa hilang semangat malam ini..down terus. tapi selepas solat isyak, semangat aku pulih sedikit. aku terlupa Tuhan pasti akan mengabulkan doa yg dipanjatkan selagi kita sentiasa mengingati-Nya. Insyaallah, hari ini suram..esok lusa pasti akan diterangi cahaya kembali. apa yg telah berlaku pada hari ini, biarlah hanya aku yg tahu..

4 comments:

~Pn.Ilah~ said...

Kemana perginya keceriaan itu?? Sabarlah dik hidup nih penuh onak & duri..byk dugaan yg harus ditempuhi!!

Unknown said...

yup...life goes on

e.l.i.z.@ said...

hmmm bakpo gak sokmo entri pakcik sedih²? ada masalah ko? harap² sinaran mentari sentiasa menyinari hidup pakcik ok..aminn

Unknown said...

owos..sedih sikit jer. muka ceria2 sokmo. nok wat lagu maner, dulu byk sgt buat saloh kat org. ler ni doh terima balasannya. dakper, biar sedih lagu mana pun, give everyone a smiley face...always