Thursday, February 03, 2011

No Entry

14 comments:

mie said...

wow!!
1001 makna ni..
ehheee

Cik TeN10 said...

wahh!..suspen abes nih..cepat2 update ya..(",)

Ayuni said...

wah, mcm ader kenduri je kt gong badak pas nie.....jgn luper jemput warga unisza

maya amir said...

kiteorg dpt mkn nasi minyak ye?:)

sissyira said...

salam...

cincing ke tu ?

menarik...adakah anda yang akan bertunang hari ini...dengan kawan saya di gong badak tu? huhuhu.

gadisBunga said...

ok.

cepat update sesuatu yg bertajuk!

p/s: cantik cincin tu. :)

Cempakamelati said...

Oooooo keluarga nak gi merisik la tu ya..he he, semoga berjaya mendapat perseturuna pihak yang satu lagi. Ops, betul ke tekaan saya ni???? Atau nak beli cincin untuk harijadi emak awak tu.

JP Nurul said...

samaada cincin utk bakal tunang or cincin hari jadi mak awk...hehe

lynn angel said...

ni suspen nih.. cantik cincin tu... :)

MataHati @ MH said...

mie - cuma 1 makna jer..hahaha

Cik TeN10 - sabar menanti

Ayuni - tekaan itu tersasar

MataHati @ MH said...

maya amir - nasi kerabu jer..hehehe

sassyira - siapakah dia? adakah masih belum berpunya? hehehe

gadisBunga - yup..mmg comel

MataHati @ MH said...

Cempakamelati - tak der lah acara merisik ni. tekaan kak cempaka tak mengena..hehehe

JP Nurul - nanti sya jawab

lynn angel - misteri nusantara

Afzainizam said...

… ....Gong Xi Fat Coi……..
┏〓〓┓┏〓〓┓┏〓〓┓
Wish you healthy always
┗〓〓┛┗〓〓┛┗〓〓┛
....lllllll........ lllllll .......lllllll....
Salam dari kami…
http://firestartingautomobil.blogspot.com
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

uhhhhhh ada cincin .... cerita hangat ni..... masuk Melodi ni hangat panassss....

ko merisik ke ikut merisik ke tempah cincin kerrrr..... uhhhh puas fikir ni....

Mak Su said...

cincin? nak gi meminang?