Wednesday, April 20, 2011

Jawapan Kepada Soalan - Amirah Adnan, zacky ~786~

Jawapan - Selamat selamat...heee.. Kenapa mata hati ekk.? Actually kalau melihat melalui mata kasar, selalu sangat kita tertipu. Tapi kalau melihat mengunakan mata hati, susah utk kita tertipu.

Masa awal2 kemunculan dlm dunia blog, sya guna banyak nama termasuklah  nama ni. Adalah sekali sya bagi komen kat satu blog, kalau tak silap nama tuan punya blog tu Jessica, orang sabah. Dia cakap nama mata hati ni unik. Lepas tu sya terus jer lah guna nama ni. Tapi sekarang rasa dah kurang unik nama ni sbb ramai jugak yang guna nama serupa kat blog. So, nak singkatkan jadi MH jer..

Jawapan - Sya amik course pentadbiran perniagaan. Jawapan terpendek yang diberikan..huhuhu

8 comments:

Ayuni said...

hm, bnyk yg guna Mata hati tp blog nie jugak yg best....

mr.syazwan said...

degree la ye???

ArELeEz said...

mata kelip2 lagik cute! ;)

jeragang said...

nama yang diberi menggambarkan peribadi pemiliknya. Takpe nama apa pun yang penting kita suka dan tak mengata orang lain.
bagaimana pun mustahak gak menentukan nama dengan thema penulisan kita adalah sesuai..

NM02 said...

mcm syok lak bukak kaunter pertanyaan cenggini kan..

rasa mcm nak buat jugak la.. ahakssss

Cik Bidadari said...

heeeeeeeeeeeee... belajar rajin2 ya...

MataHati @ MH said...

Ayuni - ish ish..blog ni sikit je yg bestnya

mr.syazwan - yup

ArELeEz - ahh kan.. kelip-kelip selalu :)

MataHati @ MH said...

jeragang - agree.. nama sekadar nama.

NM02 - buat ler..nanti sya leh tanya mcm2.. heee

Cik Bidadari - baik cikgu