Wednesday, April 20, 2011

Jawapan Kepada Soalan - e.l.i.z.@

Jawapan - Sebelum sya menjawabnya, terlebih dulu kena bagi pembuka kata..ekekeke

Kak e.l.i.z.@, sya dilahirkan pada 14 Disember 1981, jam 7:29 pm, di Hospital Besar Kuala Terengganu (sekarang dikenali sbg Hospital Sultanah Nur Zahirah). Tahun ni umor sya dah mencecah 3 series pun.

Choopp choopp!! tak aci tak aci. Baru 29 tahun lah sebab sekarang baru bulan april. Masih nak pakai 2 series. Hujung tahun nanti baru diguna pakai angka 3 series tu. Tapi ramai yg tak percaya bila sya bagitau umur sebenar sbb perangai kadang kala mengalahkan budak2. Biasalah, kanak2 ribena...huhuhu

9 comments:

Miss b said...

hehe

takpe. umur hanya pada angka.

cikmOt said...

heheh sebaya...tapi saya lagi kakak la kalu ikut bulan...:P

ni sesi soal jawab ke ni??

Cahaya said...
This comment has been removed by the author.
zacky ~786~ said...

waaa tak sebaya ,, sy adik.. hehee

MataHati @ MH said...

Miss b - betul tu.. biar umur tua tapi jiwa muda

MataHati @ MH said...

cikmOt - hee.. kakak

yup yup..sesi soal dan jawab

MataHati @ MH said...

zacky ~786~ ohh..ye ker.. 786 tu apa maknanya ekk? ;p

LyNn HaMzAh said...

la...sebaya rupanya...apesal la selama nie panggil kak lynn...huhuhuhu...

gadisBunga said...

sebaya. heheh!