Thursday, April 21, 2011

Jawapan Kepada Soalan - Cik Anita + Kella

Jawapan - Maybe ada ler yg berfikiran negatif bila melihat pompuan chubby. Pompuan chubby x comel, berlemak-lemak, kuat makan, tak berkenan nak dibuat bini dsb. Tapi ada juga yg sentiasa berfikiran positif. Pompuan ni chubby sbb sihat, subur, happy sokmo dsb. Actually susah nak baca apa yg bermain dlm fikiran seseorang lelaki bila melihat pompuan seperti ini. Lain orang lain pandangannya.

Kalau sya sendiri, neutral. Bila terlihat pompuan ni, sekadar lihat jer lah. Tak payah nak pikir apa2. Pompuan chubby pun manusia jugak, makhluk ciptaan Tuhan, ada hati dan perasaan. Tiada sesiapa yang berhak mengutuk seseorang pompuan tu kerana dia chubby. Err, cik anita terchubby ke? penetum penetum penetum tum tum tum ;p

Nota: Tapi kalau chubby pun, jgn sesekali pakai pakaian ketat. Tak lulus pada pandangan mata..

Jawapan - Extra soalan dari kella. Rasa sejuk jer tangan nak jawab pertanyaan ni. Yup, sya still single mingle triangle. Siapakah gerangan yg hendak direkomenkan itu? Ish!! malu ah nak kenal2 dgn aweks ni sbb sya byk sgt lompang sana sini. Malu semalu malunya...

Dalam menempuhi sisa-sisa hidup ini, adakalanya kita terleka dengan hal duniawi. Adalah suatu kenikmatan seandainya mendapat pasangan yg sentiasa mengingatkan kita kepada suruhan Allah s.w.t.

11 comments:

My Little Diary said...

salam

wah3x... seronoknya membaca jawapan2 yg diberi.
terasa macam nak tanya matahati secara live ajer.. hehehehe
takmo tanya dlm blog!

NM02 said...

matahati,

yu jenis romatik tak? sikit ke banyak? kalu romantik, yu tonjolkan tak perasaan yu tu sebab lelaki selalunya tak suker tunjuk yang depa mmg jenis tangkap lentok.

Cik Anita said...

hihihiihi..

siap nyanyi lagu hindustan lagi ye~ tenkiu pada jawapan yang cukup menyenangkan hati itu. :)

gadisBunga said...

jawapan yg halus, tulus lagi mulus! hihihi~

saya kategori chubby. :D

*mak saya cakap, demi masa depan, ketepikan malu tu sekejap. sekejap aje. hu~

Ayuni said...

hikhik, jwpn emas!

mie said...

tu dia..
banyak juga sesi soal jawab..
nampak profesional juga jawapan nya...
ehehheee

n@m@n said...

eh..nak rekomen jugaklah MH..kena ada resume ke?hehe

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jom Terjah entry terbaru ??
Honda ex5 dan Honda wave

Siapa bilang gadis melayu tak menawan
Tak menarik hati, tiada memikat
Kalaulah memang tak mungkin aku tertarik
Kalaulah sungguh tak mungkin aku kan jatuh

Aduhai... lemah lembut gayanya
Serta manis senyumnya
Hitam pekat rambutnya
Ayuh ambil si dia

Di antara gadis gadis seluruh dunia
Tiada yang sehalus mulus oh setulus dia
Di antara gadis gadis seluruh dunia
Tiada yang sehalus mulus oh setulus dia
Budi bahasanya, pandangan matanya
Sentuhan jiwanya membuatku terlena

biasa lahhh yang cantik bukan sahaja cubby tapi menawan kalbu hati

Cik Bidadari said...

amboi... sejak akhir2 jawab soalan aja nampak...

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jom Terjah entry terbaru ??
Yamaha 135lc dan penjagaan

Honda ex5 dan Honda wave

uihhhh betul tu kena wat resume lah nampak gayanya ....

maya amir said...

nota kalau chubby, jgn pakai ketat sgt tu saya sokong..adoii yaii, saya yg pompuan pun istighfar byk2..aduhh!