Friday, April 09, 2010

The Cedars Blogger Award




dapat award ni dari blog Ben Ashaari sebagai tanda persahabatan dari seorang blogger yg berada di Lubnan. nampak comel jer..ahak ahak. actually ada maksud tersirat disebalik award yg dicipta ni. boleh klik kat SINI untuk mengetahui apa simbolik disebalik rekaan award ni. serba sikit ttg  award ni.. korang nampakkan pokok kat award tu. itulah pokok Cedar yg jarang ditemui di dunia. dan ia menjadi kebangaan rakyat Lubnan hinggakan simbol pokok ni terpampang pada bendera negara Lubnan. how sweet kan..

aku syorkan korang melawat blog pencipta award ni. selami kisah beliau di Lubnan. bersyukurlah kita hidup senang di Malaysia tapi jgn sesekali alpa dgn ancaman dari pihak luar dan jugak musuh dlm selimut. pertahankan agama dan negara kita. klik disini yer... MSR

2 comments:

MSR said...

Terima kasih atas penghargaan anda :)

Mata Hati said...

Sama-sama...