Tuesday, April 13, 2010

Memilih.. Aku Tak Reti

yg mana paling cool ek? dah rambang mata ni nak sambar yg mana. bila tgk, semuanya comel2. ni lah kelemahan aku, bila byk sgt pilihan mula lah tak tahu yg mana berkenan di hati. mcm tu lah bila aku pergi shopping.. masa kat rumah elok2 jer dah catat dlm handphone apa nak dibeli, brand apa.. last2 bila sampai kat super market, dah tak tahu nak amik yg mana satu sbb byk sgt yg terpampang depan mata. kadang2 langsung tak jadi beli. agak2 nya lah kalau ada sebaris pompuan kat depan dan aku diminta utk buat pilihan yg mana berkenan dihati utk dijadikan pasangan hidup, sumpah aku tak boleh buat pilihan. langsung angkat kaki mcm tu jer sbb tak reti nak pilih yg mana satu..

yg ni, comel jer gambar hornet tu

unicorn.. mengingatkan aku kpd gundam unicorn

yg ni boleh flip up..best best

 
 yg ni simple jer tapi comel sbb ada warna kuning

 yg ni comel gak.. no.56 mmg aku suka

semua gambar di atas diambil dari helmetpenang.blogspot.com

No comments: