Saturday, April 24, 2010

Hati Tak Tenteram

sejak 2 hari lepas, hati aku tak tenteram. dup dap dup dap jer.. something will happen ke? fikiran aku dah meracau ntah ke mana. sekejap terbayangkan ada lagi kwn yg akan pergi selamanya, sekejap teringatkan kat dia, sekejap terbayangkan balik mimpi buruk kelmarin. ntah lah, tangan pun tak pasal2 menggigil ni. maybe ada sesuatu yg menakutkan tapi aku tak tahu apa itu. betul2 benci bila berada dlm situasi mcm ni. nak pi mengajilah utk tenteramkan balik hati ni...

3 comments:

Damia Aleesya & Damia Ayunie said...

sentiasa ingat padaNYA...mungkin itu ilussi, dan mungkin itu petanda...

Mata Hati said...

ntah lah..tertanya2 gak apa sebenarnya yg telah berlaku, yg akan berlalu...

kella said...

pernah berkeadaan begini..
tapi banyakkan selawat.. ambil wuduk dan solat la..

minta ketenangan hati dan petunjuk..