Friday, April 09, 2010

Dia Sudah Datang..



dia dah datang.. siapa dia itu? artis, doktor, lawyer, tukang kasut?
bukan! semua tekaan kat atas saloh. dok betul siket pun.

dah tu, rombongan masuk meminang?
ceh!! ada lak ke situ. aku lelaki, takkan terbalik kot nak suruh keluarga pompuan masuk meminang aku.

dia cuma org biasa jer. Ben Ashaari lah.. thanks yer kerana sudi singgah kat blog ini. satu penghargaan atas ulasan yg diberi oleh Ben Ashaari kat BLOG nya tu. kay lah, nak pi solat jumaat lak.. tok imam dah lama menunggu kat masjid tu. kan nanti kalau tak cukup 40 orang makmum, mcm mana nak jalankan solat jumaat... ngeekk~

4 comments:

Ain said...

tahniah sudah diterjah...hehehe

nak gi tengok sat ben cakap apa....

Mata Hati said...

mekaceh...

Damia Aleesya & Damia Ayunie said...

wowww weee...dia dah terjah...

Mata Hati said...

yup yup.. byk info berguna yg diperolehi dari blog dia dan kengkawan..