Thursday, April 15, 2010

Happy Birthday To You

seperti tahun2 sebelumnya, tarikh ini tiba lagi pada hari ini. apa makna disebalik tarikh ini? actually, today adalah hari lahir someone. sudah mencecah 10 tahun sejak kali pertama bertemu. 10 tahun yg dipenuhi pahit manis perjalanan hidup. why she is so important in my life? because..kerana dia aku jadi seperti skrg ni ni, seorang lelaki dewasa walaupun ada waktunya aku masih tak dpt buang perangai kebudak-budakan aku. but aku tak pernah terfikir nak ubah 100 peratus sifat semulajadi aku kerana inilah yg membezakan aku dgn org lain, inilah identiti aku. she teach me bertapa bernilainya erti persahabatan. maybe dialah "ainul mardhiah" dlm hidup aku. dia lah sahabat, kaunselor & my first love. ini bukan lagi cinta mirc, cinta monyet or apa saja yg pernah aku ceritakan before this. this is true love..

i know u read my blog. wherever u are, i just want to say.. 
HAPPY BIRTHDAY