Wednesday, April 07, 2010

Mimpi Buruk

semalam aku bermimpi buruk lagi. betul2 terasa mcm real bila dlm mimpi dengupan jantung aku terhenti dan terus melayang ke udara. tersedar jer dari tido, tercungap2 aku nak benafas..degupan jantung bukan main laju lagi. terasa seperti masa tido tu, saluran pernafasan tersekat. oh my my my.. dah acap kali mimpi melayang ke udara ni.. maybe selalu bermimpi buruk sbb aku dah lama tak mengaji. bukan main banyak dan teratur mashaf dan tafsir al-quran tersusun dlm rak kaca, sikit pun aku tak sentuh.. mcm sekadar buat pameran jer.. astaghfirullah al azim. semoga ini menjadi peringatan utk aku sepanjang masa..

suasana dlm gambar ni gelap dan suram. mcm tu ler yg aku rasakan sekarang..

2 comments:

Damia Aleesya & Damia Ayunie said...

banyakkan berzikir dan berdoa..walaupun org kata mimpi mainan tido..tapi ia juga mungkin satu petanda...

Mata Hati said...

ermm..mungkin satu peringatan ajal semakin dekat dari hari ke hari