Monday, January 24, 2011

Jilat [dot] [dot] [dot] 69 - Apa ni?

Lama dah tak check keywords kat laman nuff. Tadi terasa jugak nak tahu apa yang dicari-cari pengguna internet kat search engine yang bersangkut paut dengan blog aku. Sepanjang minggu lalu, keywords berkenaan proton inspira interior mencatat rating tertinggi setiap hari. Semalam ramai yang taip keywords pasal perkahwinan ayu raudhah dan zaquan adha. Berita perkahwinan artis ni memang laris.

Hari ni keywords tentang mesin padi mengambil alih. Yang buat aku tersedak bila lihat keywords ke 2 tu. Jilat isteri 69 - hukum. Arrr....bila masa pulak aku ada post entry macam tu. Takder yer aku duk cerita pasal jilat menjilat ni. Kalau menjilat jari atau menjilat pinggan tu adalah. Macam-macam yang orang cari sekarang ni. Alang-alang dah masuk ke blog ni, meh aku perkatakan sikit pasal keywords tu.

Allah memberikan kebebasan bagi suami isteri untuk menikmati hubungan sesuai dengan kaedah dan cara yang dianggap sesuai menurut selera masing-masing. Di dalam Al-Quran ada disebutkan bahawa 'isteri-isteri kamu bagaikan kebun-kebun atau ladang bagimu, terserahlah kepadamu untuk bercucuk tanam diatas ladang tersebut'. Namun begitu di dalam Al Quran juga menggariskan batas-batas jimak tersebut, seperti dilarang menjimak isteri ketika sedang haid atau nifas, dilarang menjimak dubur isteri dan lain-lain. 

Berkaitan keywords diatas, tidaklah salah melakukannya (dengan syarat bersih dari sebarang najis) asalkan kedua-duanya rela melakukan dan diperlakukan. Tapi kalau meninggalkannya kerana menjaga adab adalah lebih baik. Nak tahu lebih lanjut, boleh rujuk kat mana-mana laman agama.

9 comments:

♥cikmOt♥ said...

hurmm...blog ni macam2 ada jugak???
samalah kita...

penaberkala said...

tu dia, alang-alang dh ada keyword kan dah jadi satu entri
terbaik la, at least dapat ilmu

Penulis Rindu said...

....ha ha...kat blog aku pun ..ada..

Cik TeN10 said...

mak aiii..macam2...

Lydia Miza said...

hurm..blog LM lum ada lg keywoard yg pelik2

Unknown said...

cik Mot - mcm2 ada...kita kan serupa.. ;p

penaberkala - daripada ;)kosong baik diterjemahkan kpd sesuatu yg bermanfaat utk pengetahuan kita semua..

Unknown said...

Abu Luqman - macam2 yg orang cari sekarang ni..hehe

Cin TeN10 - tu lah...tersedak tgh minu air tadi bila tgk keywords ni

sis LM - ntah lah kenapa selagu jer tersangkut dgn keywords yg pelik2 ni

Cik Anita said...

hehehe..
perkara biasalah tu..

Unknown said...

hehehe ;p