Saturday, January 22, 2011

Perkahwinan Ayu Raudhah & Zaquan Adha

Akhirnya kahwin juga kembar kepada Aidil Zafuan ni. Abangnya pilih Rita Rudaini, adiknya pilih Ayu Raudhah. Masing-masing ada taste melilig pasangan dari kalangan artis. Dah namanya kembar, mesti taste sama kan...hehehe. Apa pun diharapkan rumahtangga mereka berkekalan hingga hujung nyawa. Jangan pula lembek lutut bila dah kahwin kerana anda seorang pemain bola.

Berita dipetik dari mStar Online

Zaquan Adha dan Ayu Raudhah selamat bergelar suami-isteri
ALOR SETAR: Hanya dengan sekali lafaz, aktres Ayu Raudhah,26, akhirnya sah bergelar isteri kepada pemain bola sepak kebangsaan dan Negeri Sembilan, Mohd Zaquan Adha Abdul Radzak, 23, pada majlis pernikahan mereka di Masjid Sultanah Bahiyah, di sini, Jumaat.
Pasangan ini telah dinikahkan pada pukul 3.45 petang oleh imam masjid tersebut, Mustafa Kamil Abdul Jamil yang mewakili walikan pihak perempuan iaitu abang Ayu, Roshidi Abu Bakar @ Che Wan.
Pada majlis yang serba ringkas itu, Ayu atau nama sebenarnya Raudhah Abu Bakar @ Che Wan yang kelihatan anggun dengan busana rekaan Man Kajang berwarna krim menerima mas kahwin RM1,888 serta tujuh dulang hantaran daripada pihak lelaki dan berbalas sembilan dulang.
Bagaimanapun, jumlah wang hantaran dirahsiakan atas persetujuan kedua-dua belah pihak. Difahamkan, wang hantaran itu mempunyai kaitan dengan angka lapan, iaitu nombor jersi Zaquan

17 comments:

Ayuni said...

hm, org cantik, smua org nk....

Wyna Nubies said...

aiyokk..xsetuju sgt la dgn gincu yg d pakai kak ayu tu..merah sgt...rekaan baju pun..cam..err..hu3..ntah la...
moga bahagia abg zaquan n kak ayu..pasangan yg cute ;)

princess laila said...

humm. m0ga bhagia lah kan..n bkekalan juge :)

~Pn.Ilah~ said...

Semoga mereka berbahagia hingga akhirnya...

~~su manje~~~ said...

salam...mata hati..
su singgah pagi sdabtu dengan senyuman..

Siti Mashitah Saidin said...

rasa nak kawen la... hahahaha

Abu Luqman said...

http://kachipemas.blogspot.com/2011/01/rugikah-untuk-megukir-senyuman.html

kawinlah elok elok...sampai ke anak cucu ye...

JP Nurul said...

dah selamat dah...suka ngan ayu raudhah tu....cantik....

gadisBunga said...

cantik betul.. sama padan dua-dua.

fiq said...

x suka la baju pengantin perempuan tu. x cantik =P

Anitadahahs said...

sama caantik, sama padan dorang ni. Harap-harap jaga lah rumah tangga tu baik-baik. Takut jadi macam rita rudaini pulak kan.

miss sue said...

cantek!! same padan

Mata Hati said...

Ayuni - betul betul betul.. ayuni pun cantik per. mesti ramai nak.. ;)

Wyna Nubies - oh ye ker, tak perasan pun. merah tanda cinta.

princess lila - moga2 mcm tu la

Mata Hati said...

~Pn.Ilah~ - lamanya tak nampak kak ilah. awek angkat sya sihat ke?

~su manje~ - senyum itu penawar duka

SMS - jom kita pi kahwin..hahaha

Mata Hati said...

Abu Luqman - moga tak bergelora seperti kembarnya

JP Nurul, gadisBunga - bolehlah... ;)

fiq - tak nampak sgt mcm baju pengantin..

Mata Hati said...

Anitadahahs - moga2 mcm tu lah. jgn retak menanti belah seperti kembarnya

miss sue - bagai pinang dibelah 3.. ;)

sissyira said...

salam pagi rabu =)


ada lagi tak pemain bola sepak yang kacak hensom bergaya dan kaya? i;m still single ni...hehe