Monday, January 24, 2011

Seringkas Mungkin

Hari sabtu ni aku akan hadiri temuduga khas bagi jawatan yang aku pohon. Harap-harap tak der lah ditanya soalan yang bukan-bukan untuk menguji minda. Teringat masa 1st time pergi temuduga 10 tahun lepas. Punyalah darat hulu, hampir semua soalan aku jawab tak tahu. Tapi berjaya gak dapat jawatan tu cuma aku jer yang bangang terang-terang menolak sebab belum ada minat nak kerja masa tu. Mintak-mintak lah berjaya dalam temuduga nanti sebab aku dah tak sabar nak angkat kaki cari pengalaman baru, suasana kerja baru.

21 comments:

Ayuni said...

good luck ek....

Anitadahahs said...

semoga urusan dipermudahkan. Amin.

n@m@n said...

baca nama menteri² ok..hehe


last pergi interview masa nak sah pelantikan, tahun 2008

ciK mOt ©™ said...

huhuhu...gud luck der...all da beh to you...

eh segan la nengok gambar baru kat about me tuu...gambar leh cari makan tuuuu

NOOR FATIN said...

semoga berjaya :)

anamizu said...

cik ana wish gud luck tau ^^
study sesikit isu semasa tau..hihi


recent post : |lubang hidung???|

kakyong said...

selamat berjaya.. Insya Allah.. semoga mendapat apa yg dihajati... Ingatkan dah kerja...

sissyira said...

salam

semoga berjaya ye=)

dia nak tukar keja lak, kita satu keje pun belum melekat..huhu



Jom Baca dan Komen--sayang, terima kasih kerana sangat memahami

MataHati @ MH said...

Ayuni, Anitadahahs - terima kasih

n@m@n - bab menghafal nama ni mmg kelemahan sya. susah nak ingat semuanya walau baca berulang kali

MataHati @ MH said...

ciK mOt - mekacih...
tu gambar budak 3 suku.. confirm tak laku punya

NOOR FATIN - mekacih

MataHati @ MH said...

anamizu - thank cik ana.. sya akan ingat pesanan tu

kakyong - terima kasih.. ada rezeki dapatlah jawatan tu

sissyira - mekacih.. insyaallah sampai masa nanti pasti tersangkut juga mana2 kerja tu. jgn putus asa utk berusaha

Hanim Mahali said...

Gud Luck! Ganbate!

firahadifa said...

good luck ek

** ade 1 killer soklan yg dulu i pon terdiam bile ditanya

' what u see your self in this company 5 years from now '

hope bole sedia ngan jawapan ..

good luck!

Cik TeN10 said...

ganbatte and all da best! (",)

mie said...

gud luck!!
jawab dengan tenang dan mulakan dengan bismillah

Anonymous said...

semoga berjaya ye dan dipermudahkan segala urusan...

Mrs.Eady said...

good luck to u..:D

♥MAMASYAZA♥ said...

gudluck ok, jgn ketaqqqq

MataHati @ MH said...

Hanim Mahali - terima kasih..

firahadifa - kalau ditanya soalan mcm tu pun confirm sya blur nak cari jawapan yg sepatutnya..

mekasih yer..kalau soalan mcm tu terkeluar, rasanya dah boleh agak jawapan yg patut diberikan..

MataHati @ MH said...

Cik TeN10 - arigato fatin-san

mie - dimulakan dgn bismillah, disudahi dgn alhamdulillah

MataHati @ MH said...

Anonymous - thanks..siapakah empunya komen ini..?

Mrs.Eady - mekacih.. ;)

♥MAMASYAZA♥ - mekasih..ketaq ketaq tu takkan kot cuma blurr kalau ditanya soalan yg mencabar