Friday, October 22, 2010

Buffered Earnings & Sanofi Lactacyd



setelah sekian lama, tadi aku cuba buka website nuffnang dan terus ke earnings, blink blink blink ada 7 BE. aik!! banyak ekk. last time aku bukak cuma ada 2 earnings. tak sampai sebulan dah bertambah 2 lagi. hmm..sebenar2 nya aku mmg tak tahu kaedah pengiraan earnings ni. yg aku tahu cuma lihat analytics jer..nak tahu brp ramai pengunjung dlm sebulan.


dlm banyak2 BE tu, ada 1 yg paling lama melekat, Sanofi Lactacyd. ni iklan pasal apa ek..aku pun tak tahu. so aku trylah google apekebenda Sanofi Lactacyd ni. puas2 mencari akhirnya baru aku tahu, actually iklan ni adalah mengenai pembersih peribadi kaum wanita. apa yg peribadi tu, korang cari ler sendiri kat mana2 web search. produk ni adalah sejenis lotion utk mengekalkan feminine seorang wanita. dlm erti kata lain, lotion utk membuatkan wanita selesa sepanjang hari.. errr, betul ke ni? waka waka waka... 


apa2 lah. most important produk Sanofi Lactacyd ni berguna utk kaum wanita. kaum lelaki jgn gatal2 nak pakai jugak..kan tak pasal2 tertukar jantina nanti. well, why not kaum wanita try cuba produk ni? kerana dirimu begitu berharga dimata lelaki. gunalah produk ini utk menambat hati para suami tercinta..eceh ceh ceh. kata org, alah membeli menang memakai.. hehehe

5 comments:

Miss PIJAOSIX said...

mesti tinggi trafik kan. aku tak pernah lagi dapt BE..hehehe

Miss PIJAOSIX said...

ops luper..ko jgn cube2 nak pakai feminine wash tu..huhuuuu

Unknown said...

hahaha...sumpah takkan sesekali cuba

Ayu Zarina said...

tahniah...tahniah..

huhu kita dah lama tak dapat BE...cam mana ni...

Unknown said...

huhu..serius sya pun tak tahu mcm mana BE ni dtg.. bila bukak jer nuff dah ada.. maybe melalui entry yg kita tulis kot..