Wednesday, October 27, 2010

Paul The Octopus Dah Mati? Frustnya Aku..

confirm! Paul The Octopus dah mati. sotong kurita ini pernah mengemparkan dunia apabila menunjukkan kehebatan kuasa ramalanya semasa Piala Dunia baru2 ini. semua tekaan Paul betul, tidak pernah berlaku kesilapan. kemuncak kpd kehebatan Paul bila meramal Sepanyol menjadi juara dunia yang baru. kecoh bila sotong kurita ini menerima ugutan bunuh dari penyokong bola yang tak puas hati dgn ramalannya. rasa2 nya Paul sempat tak buat ramalan bila ia akan mati? 

akulah yang paling frust bila dpt tahu berita kematian Paul. aku baru saja nak mintak bantuan Paul utk pilih yang mana satu akan menambat hati mak aku untuk dijadikan menantu... terpaksalah aku lambung syiling ajer..uhuk uhuk!!

lisa surihani atau heliza? pening..pening kepala nak pilih yang mana satu. 
disana menanti disini menunggu...ahak ahak!!

10 comments:

Izamir Ridzwan said...

amboi lisa.. mna blh... heheh

nn said...

hahahaha....bukan main lagi calon2nye itu...heliza..heliza...

Kimmy Ai said...

hahhaha.. mcm comel jek...

;DD

takziah buat keluarga paul.. hehe..

:.Noor Zaleha Jaafar.: said...

Salam Mata Hati...mai tang calun pandai lak tgk dengan MATA. Mana HATInya???? Cari calun guna mata hati....akak x dak anak lelaki..semua perempuan..so menantu yg akak pilih pasti yg ada asas Agama.X kira hebatnya kamu..Just nk ingat Mata Hati..cari calun isteri yg ada pegangan Agama.....

Hakim Az said...

sotong besar dh mati,xsempat nk buat tomyam.huuhu

Mata Hati said...

kak norli - mata hanya sekadar memandang, pilihan dibuat dgn hati.. :-)

institusi kelurga bahagia dpt dibina jika kedua2 nya ada pegangan agama. tika mencari calon, keutamaannya yg taat pada agama, baik budi bahasa serta tingkahlaku dan yg terakhir barulah rupa paras

yua said...

dua2 lawa kot :)

Mrs.Eady said...

lisa laaa....comey skit..:D
but dgr kat hot smlm sblm paul mati dia ramalkan chelsea juara epl thn nih!cisss...

wan nurul hezrina abd halim said...

pilahlah lisa..comel lotte..

Mata Hati said...

lisa...comel lagi kan kalu dia bertudung sepenuh masa...