Saturday, October 30, 2010

Sekapur Sirih

hari yang sejuk. sejak subuh tadi hujan turun tanpa henti2. kalau tido, mesti liat nak bangun solat subuh. so, berjagalah aku sepanjang malam. buat kerja itu ini..lepas solat barulah aku tido sekejap. tutup jer mata, aku bermimpi kembali ke tempat kerja lama. then kembali pulak ke zaman sekolah rendah. aku terserempak dgn diri aku yang masih lagi budak2. ala2 serita Back To The Future pulak.. chubby aku masa tuh..jalan terkedek-kedek, senyum sokmo.

pukul 1 nanti aku nak bergerak keluar. ada agenda penting hari ni. tak boleh lambat, nanti susah nak dpt tempat parking. ok, selamat berhujung minggu kpd semua blogger. seeloknya habiskan hujung minggu ini dengan melakukan aktiviti bersama keluarga... peace!!

oh, utk perlawanan akhir Piala Malaysia mlm ni, aku sokong Kelantan. Gomo Kelate Gomo...heeee

7 comments:

kakchik@ella said...

best kan kalo sesekali mengenang 'the past' hehe ..

Izamir Ridzwan said...

gomo klte gomoo

nn said...

gomo kelate gomo

SUZIE APAI said...

amboi..terkenang zamang2 dolu kala...igt ms muda le tuuu...zmn hingusan..hikssss


p/s---kek kt bawoh tu sedap pulok!!!

Lin Rosly said...

Hanya Tinggal Kenangan....Masa Tu Tak Kan Berulang Lagi....

*azni* said...

gomo klate gomo walaupon hubby org hobin jang hobin..

Mata Hati said...

yg berlalu takkan berundur balik tapi kenangan ttp akan menemani selagi daya ingatan kuat.

gomo kelate gomo, gomo sapa juara..